דילוג לתוכן

גוגל > פסיכיאטריה > ירדן לוינסקי

דצמבר 15, 2009

ירדן לוינסקי, פסיכיאטר, איש רזולוציה ואחד ממיסדי רשימות, זקוק למעט עזרה בקידום האתר שלו. מעולם לא ביקרתי אצל פסיכיאטר, אך במידה ואזדקק לאחד, לא אתפלא אם הדבר יגרם בשל זמן הרב שאני מבלה בגלישה באינטרנט (או, לחילופין, שאדחה את הטיפול בשל צורך עז לגלוש במקום לעשות דברים אחרים), מה שבכל מקרה הופך את הפסיכיאטר ירדן לוינסקי, העוסק בין השאר בייעוץ פסיכיאטרי ברשת, לאדם הנכון לפנות אליו. חוץ מזה יש ללוינסקי חלק בקידום הקריירה שלי (האתר האישי שלי, שתורם לא מעט לעבודתי, שוכן ברשימות), ולכן אני שמח להחזיר טובה בדמות קישור.

בהמלצת מרק ולטובת הגולשים הרלוונטיים אני מציין גם כמה מילות מפתח כהפרעות אישיות, הפרעה ביפולאירית, סכיזופרניה, פרנויה, אישיות גבולית, דיכאון,  תרופות פסיכיאטריות, טיפול פסיכיאטרי ושיקום פסיכיאטרי.

From → יומן

להגיב

כתיבת תגובה