Skip to content

הזכות והשירות – הוט ואני

אפריל 23, 2006

כבר חודשיים שהאינטרנט בקושי זז. הספק מאשים את השרת, והשרת מאשים את הספק. הטכנאי הראשון של הוט קבע שאין לו מה לעשות, כי "המודם עובד מצוין והכל באשמת בזק", ואילו הטכנאי של בזק לא ידע על מה הטכנאי של הוט מדבר, וביקש ש"יפסיקו להפיל עלינו את הפאקים של עצמם".

חזרתי למוקד של הוט. נציג השירות הראשון אמר שיברר. הנציג השני העביר אותי לנציג שלישי, שאמר שהוא בכלל ממדור חשבונות, אבל במקרה מכיר אחת שיכולה לעזור. הוא העביר אותי לנציגה שהודיעה ששמי כלל לא מופיע אצלה, בכבלים. "אבל אני בכלל באינטרנט", אמרתי. "אז מה אתה מתקשר אלי", שאלה וניתקה את הטלפון, לא לפני שציינה ש"כנראה שיש בינינו קצר בתקשורת". בשבוע שעבר נשברתי והודעתי שאנחנו מתנתקים. נציג השירות ביקש הזדמנות אחרונה ושלח טכנאי בכיר שיגיע בין שלוש לחמש. "אם לא יהיה מישהו בבית, אנחנו נגבה תשלום". בשתיים וחצי נכנסתי הביתה. בשבע בא הטכנאי והודיע כי מדובר בתקלה שכונתית שתתוקן ביום ראשון.
"מה אתה מתפלא", שאלה בת זוגי כששמעה את הסיפור. "אתה זוכר את נורת החירום של האוטו שנדלקה יום אחד?
כן.
"אז נסעתי למוסך. נציג שירות חייכן קיבל את פניי בכניסה. נציג שירות נוסף, חייכן לא פחות, רשם את פרטי הרכב והעביר את ההזמנה. נציג שירות שלישי החזיר לי את המפתחות בצהריים, לא לפני שקופאית לבבית עד עמקי נשמתה ביקשה, אם אפשר, את השבע מאות שקל, לשלם במזומן. כעבור שלושה ימים קיבלתי טלפון ממוקדנית שביקשה לוודא כי השירות שקיבלתי במוסך היה נעים ולבבי.
נו, אז מה הבעיה, שאלתי.
את האוטו, השיבה, לא תיקנו.

עדכון: מסתבר שאנחנו לא לבד.

From → יומן

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: